12 Temmuz 2014 Cumartesi

"BİZ HAYATI ÖĞRETİYORUZ BAYIM" RAFEEF ZİADAH

             Üzgünüm, bugün size mutlu başlayan ramazan ayından, mutlu giden tatilimden bahsedemeyeceğim. Artık kendimce  her ramazanda gelenek haline getirilmiş olduğunu düşündüğüm İsrail'in bebek katliamları, annelerin yüreğimizi yakıp kavuran çığlıkları, babaların çaresizlikleri ve tüm dünyada oluk oluk akıtılan müslüman kanına dünyanın seyirci kalmasının içimde büyüttüğü öfke kin ve nefretinden bahsedeceğim. Ve bu yazı tam da Srebrenitsa katliamının yıldönümüne denk geliyor. Zaten yahudilerin ve hristiyanların katliam yıl dönümleri yok!.. Olsaydı keşke diyorum artık! OLSAYDI DA KATLEDİLEN ÇOCUKLARIN ANNELERİNİ BABALARINI ANLASALARDI!... Haksızlığa karşı susan dilsiz şeytandır. Ve bu haksızlığı görmezden gelen her kimse benim için dini, dili, ırkı, mezhebi, meşrebi fark etmiyor onlar da dilsiz şeytandır, velev ki müslüman olduğunu iddia etse de. Yıllardır, Bosna'ya ağladık, Filistin'e, Afganistan'a, Pakistan'a, Azerbaycan'a, Bulgaristan'a, Doğu Türkistan'a, Kuzey Kıbrıs'a, Mısır'a, Irak'a, Suriye'ye, Somali'ye....... Nerde müslüman yaşıyorsa kan gölüne çevirdiler, annelerin karnındaki bebekleri diri diri aldılar Karabağ'da, Bosna'da kadınlara babalarının yanında, kocalarının, çocuklarının yanında tecavüz ettiler. Bunlar pislik, hayvandan aşağı. Bütün bunlar tüm dünyanın gözü önünde yaşandı ve zalimler, zalimleri korudular. 
         İftarımızı açmak için kurduğum sofradan utanıyorum, elimden birşey gelmediği için sadece ağlayarak zalimlere beddua ediyorum. Aşağıdaki Filistin'li Rafeef Ziadah'ın "Biz Hayatı Öğretiyoruz Bayım" videosunu bu yazıyı okuyanlardan muhakkak izlemelerini arz ediyorum. Burdan izleyemezseniz ismini Youtube yazarak Türkçe alt yazılısı da var ordan izleyebilirsiniz. Son bir arzum da mazlum için dua, zalim için de beddualarınızı esirgememeniz. Yarın mahşerde elimiz, dilimiz, kalbimiz bizden şikayetçi olmadan... 
       
 Video için: Rafeef Ziadah 

(Zulme sessiz kalmayıp, mazlumun yanında olanlar elbetteki dini ne olursa olsun ancak dualarımızın misafiridir)

10 yorum:

  1. :( BM, yıllar önce İsrail'e Filistin topraklarını söz verdiler ve bu sözlerini tutuyorlar. Müslüman ülkelerin o zamandan bu zamana bir şey yapamamış olması ise aklıma takılan bir konu son zamanlarda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle irdelenmesi gereken bir konu ve sorumluluğu olan herkes dünya tarihine kara bir leke olarak adını yazdırıyor...

      Sil
  2. Video çok güzeldi. Filistin, Serebrenitza bu dünyada iyilik olabileceği inancımı, insanlara ve adalete olan inancımı yok ediyor. Bu gün bir arkadaşım bununla ilgili bir yazı göndermiş. Ağladım okurken dua ettim mazlumlara beddua ettim zalimlere. Ne yapabiliriz diyorum kendi kendime ve allahım ne olur yardım et diyorum sadece. Neyseki öbür dünya inancım var da burada olmazsa orada cezalarını çekeceklerini düşünüyorum. Dünyanın her yerinde insanlar öldürülüyor ve hayatların hiç bir değeri yok. Allahım ne olur yardım et diyorum sürekli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Allah yeryüzündeki tüm mazlumların yar ve yardımcısı olsun. Benim de Amerika ve Avrupa'nın sahte insanlıklarına, demokrasilerine, insan olduklarına inancım hiç yok!.. Yine kendimize inanıyorum. Yiğit düştüğü yerden kalkacak ve iyilik yeryüzüne bizden yayılacak tekrar...

      Sil
  3. Ağır bir yük... kime değerse yakan bir yük... bize yapmadıklarımızla yüklenen...
    Mazlumların ciğerini yakan, zalimleri de kahredecek bir yük...
    Allah'ım Dünyanın bir çok yerinde zulüm gören kardeşlerimizi kurtar...
    Bizleri zalimlerden etme ve zalimleri bizlerle karşılaştırma...
    Bizi affet
    Ya yapabileceğimiz bir şeyler varsa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok ağır bir yük! Onlar zalimlerle imtihandalar, biz de insan olup olamadığımızla, vicdanlarımızla... "Bizleri zalimlerden etme ve zalimleri bizlerle karşılaştırma" duanı çok beğendim. Amin. Evet beni de korkutan tam da bu "ya yapabileceğimiz bir şeyler varsa?"

      Sil
  4. Evet diyor insan bi de şu yahudi katledilseya bi hristiyan katledilseya.. Rabbim ne bu dünya da ne de ahirette azabını üzerlerinden çekmesin inşallah. Rabbimin tüm laneti onların üzerine olsun . Utanmamak elde değil ki sofralarımızdan kahkahalarımızı savurmalarımızdan. Biz neden susuyoruz bilmiyorum ? Susuyoruz susuyoruz ve çıkıyoruz bizlerde insanlığımızdan. Rabbim tez vakitte kardeşlerimizi rahata huzura eriştirsin o pisliklerin o İblislerin ellerini çeksin üzerilerinden azabını da esirgemesin inşallahh o kafirlerden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok da çaresizliklerimiz içimizi yakan :(((

      Sil
  5. ne ağır yük. Yüreğim acıyor her düşündüğümde içimde birşeyler çatırdıyor. Benim duyarlı arkadaşım. Paylaşımın için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tüm insanlık ağır bir yük altında Neslihan'cığım. Dualarımız onlarla, keşke elimizden çok daha fazlası gelebilseydi :((

      Sil