26 Eylül 2014 Cuma

EMANET

Bu gün günlerden Cuma! Evet çünkü sabah çok zor uyandım, cumartesi falan zannettim, zamanı hatırlayamadım, yataktan kendimi toparlayamadım falan. Harbi dağılıyorum yani ;))) Dün akşam eve gelirken trafikte paçayı zor kurtardım bir yaşlı adamdan. Kornalarımı duymadı, sellektörlerimi görmedi, koca arabayla beni görmedi üzerime üzerime arabasını kırdı. Dedim hem kör, hem sağırsın be amca ne işin var yollarda. Sonra eve kadar düşündüm, sadaka mı vermedin yakın zamanda? I-ıh, birinin ahını mı aldın? I-ıh. Başka bişey var, var muhakkak düşün düşün. Buldum! Birinin emaneti vardı üzerimde. İki haftadır yoğunluktan başımı kaşıyamadığım için unutup, yerine ulaştıramadığım bir emanet! Tamam bu dedim. telefonu ofiste kaldı, ancak sabah ulaşabileceğim. Sabah'a kadar Allah beni korusun :(( Sabah erkenden evden çıktım, ilk kez çocuğu bile yolcu etmeden. Telefon numarası ya atıldıysa, ya bulamazsam diye diye gelip de numarayı bulunca heyecandan elim ayağım titredi. Hemen aradım ama açan olmadı, tekrar, tekrar. Yok :( Neyse ki bana döndü. Emanetini verdim. Rahatladım, kuş gibi oldum. Ölsem de gözüm açık gitmez. Aman! Bu emanet işi sadakadan, zekattan daha tehlikeli işmiş! En iyisi bir daha bulaşmamak! Veya eline yüzüne bulaştırmamak! Tövbe Bismillah! Mübarek cuma günü!...

8 yorum:

  1. Ya o yaşlı amca olmasaydı ? Ya huzursuzluk olmasaydi? Herşeyde bir hayır vardır .
    Hayırlı cumalar canım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa canımı zor kurtardım ama emanetin de yerine ulaşmasına vesile oldu :) Sana da hayırlı cumalar canım.

      Sil
  2. Aaaa beni de bir düşünce aldı şimdi...görüyormusun ? biraz daha düşünmem lazım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük hayatın koşuşturmacasında neleri unutuyoruz. Bazen adımızı sorsalar cevap veremeyecek hale geldiğimiz olmuyor mu? Umarım siz de hatırlar ve rahatlarsınız. Sevgi bizden.

      Sil
  3. Böyle ince düşünceler , paylaşılmaya paylaşılmaya masallarda ki bir konu , bir rivayet haline geldi... iyiki paylaştın.Üzerimizdeki diğer emanetleri de korumak dileğiyle. Allah Kaza belalardan korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım amin Allah razı olsun. Hakikaten ne çok emanet var üzerimizde. Allah güç kuvvet versin hepimize. Hayatın koşturmacasında ne çok şeyi atlıyoruz farkında olmadan. Bu da yoruyor bizi.

      Sil
  4. O yaşlı amca benim babam olabilir:)
    81 yaşında kendisi, karşı kaldırımda olsam beni tanımayacak kadar dalgın artık ama 17 lik ergenler gibi garajdan araba kaçırıyor. Ne yapacağız bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülgün Hanım beni güldürdünüz. Valla babanıza ne diyebilirim maşallah!.. Allah trafikte korusun O'nu da bizim babalarımızı da. Sevgiler.

      Sil