5 Ağustos 2015 Çarşamba

'MIŞ GİBİ YAŞAMAK!...

           Son günlerde bu yazının başlığı dilime takıldı. Bu başlığın altında yüreğime değen en flaş kelime galiba "işim". Evet işimde mutluymuşum gibi davranıyorum, evet özgürmüşüm gibi sabah saatlerimi biraz daha uzatıyorum, akşamı öne alıyorum. Epi topu 20-30 dakikayla kendimi özgürmüş gibi hissediyorum. Yaptığım işin hayatımın ne kadar çok zamanını aldığını, bir çok faaliyetime engel olduğunu bile bile bunu geçici bir durummuş gibi düşünüyorum. Zamansızlıktan ertelediğim her şeyi tek tek bir gün telafi edebilirmiş gibi zannediyorum.  Asıl yapmak istediğim kendi işimi hala bir gün yapacak gücüm kalacakmış ümit ediyorum. Bir de dolabımda asılı elbiseler var "mış gibi yaşamak"ta. Zayıflayıp eski haline dönülecekmiş gibi saklananlar, spor salonu için alınmış kıyafetler, deniz için, havuz için, tatil için, toplantılar için..... Sonra bir kalabalık, sadece bir sandalet, bir pantolon, bir de tüllü hırkayla dolaşıp durmalar... Bunlar gibi nice saçma sapan şeyler... Mutsuz muyum? sorusunun cevabı tam ağzımdan çıkarken ağzıma tıkılan "ama sen de çok şükürsüzsün" le irkilip, korkmalar.  Hayır diyorum hayır! .....ben aslında çok şükrederim, gerçekten! Bu başka bişey! O başka bişey ezildi, yok edildi, sessiz çığlıklara döndü yine... Tatil bitti, zaman yine hükmü elimden aldı... Şimdilik!...
NOT:Uzun zamandır yazamadığım için beni merak eden sevgili blogdaşlarıma gönülden teşekkür ediyorum.  

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Canım Sevgi'm bu kadar ben bana bile çok geliyorken, lütufda bulunmuşsun çok teşekkür ederim, sevgiler...

      Sil
  2. Bende bir süredir özgür olmadığımı düşünüyorum . Hislerime tercüman olmuşsun resmen. Yaşla falan mı ilgili bu sorgulamalar acaba? Bu arada basın sagolsun:( Yada yaşadığımız bir kayıp mi düşündürüyor bunları bize:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriyeciğim yaşla ilgisi kesinlikle var tabii. Başta sabredebilirken zaman içinde sabır tükeniyor. Ve zamanı tükettiğini görünce de bu kez kendini yaşamayı arzu ediyorsun galiba. Taziye için teşekkür ederim. Ama bu kayıp bana çok daha farklı şeyler düşündürdü, keşke onları da yazabilsem bir toparlayıp da... Sevgiler...

      Sil
  3. Merhaba bloğunuzu yeni gördüm takibe aldım bende sizi beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Mutlu olmak bir şükürsüzlük olmasa gerek. Mutlu olalım, daha çok şükredelim. :)
    Dinimizde tebessümün bile sadaka olduğu düşünülürse...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar doğru bir yazı yazmışsınız.Şu günlerde aynı ben :) Takipteyim bundan sonra :)

    YanıtlaSil