25 Kasım 2013 Pazartesi

BİSMİLLAH İLE GİRİZGAH :)

     
 Öncesinde ve sonrasında "Bismillah" demeyi hatırlamış olmak beni mutlu etti ve ilk cümleyi yazınca daha dün aldığım (öğretmenler günü hediyeleri seçerken kendime de bir recnote hediye etmiştim) yeşil deri kaplı, sarı hamur kağıtlı bu minik defteri mi, yoksa eşimden "eski netbukumla değiştirdiğim bu klavyesi, ekranı pek afilli yeni netbuktamı yazsam diye tereddütte kaldım. Kağıt-kalem ikilisi beni her zaman olduğu gibi daha çok kendine çekti. Bir hevesle defterimi kalemin hışırtısı eşliğinde karaladım. 
     Bir blog açmak neden ilgimi çekti? Yıllardır yazmak, ve büyük edebiyatçı ;)) olmak hep hayalimdi. Olamadı. Kısmet. Blog dünyası belki gelişimini özel hayatı paylaşmaya borçlu. Ben bunu ne kadar becerebilirim bilemiyorum. Çünkü bundan çok hoşlandığımı söyleyemeyeceğim. Yani yine bir ikizler burcu ikilemindeyim :) Belki şimdilik sizinle günlük karalamalar, anı paylaşmalar olarak devam ettirebilirim. Sonra bir aile olunca o zaman herşeyimizi rahatça paylaşırız değilmi ;)
         14 yıl önce, yani eşimle 2 yıl sürecek bir ayrılığın, tarifsiz bir hüznün arefesindeyken Münib Engin Noyan Beyefendinin rahmetli anneannesinin hatıratından derlediği "Oma"yı okurken günlük tutmaya kesin karar vermiştim. Öyle güzeldi ki bana büyük hüznümü unutturmuş, dost olmuştu. Çok nadir zamanlarda bir iki yazıp çizmenin ötesine geçemedim. Bugün baktığım zaman içimde sadece pişmanlık var. Öyle çok şey yaşandı ki! Ve zaman her zamanki gibi "göz açıp, kapayıncaya" kadarmış. Bugün geldiğim noktada "blog", "günlük" farklı da olsa aslında her ikisi de tarihe not düşmek değilmidir. Ve "sağımızdaki ve solumuzdaki katiplere" selam olsun, ara ara onlara eşlik etmiş, belki kendimizi gözden geçirmiş, eksklerimizi belgelemiş olacağız. Evet kesinlikle bu çok işe yarayacak. (Bir öğle namazı molası)
        Yarım kalmasın bu küçük girizgahımızı yaptıktan sonra işlerimizin amacını, gönlümüzden geçenleri bilen Rabbim hayır ihsan etsin. Her işimizi kendisine ulaşan yolda bize vasıta eylesin. Hayır dualarınızı ve sevgilerinizi bekliyorum. Selametle...
"Görelim bakalım Mevla neyler, neylerse güzel eyler"...
                                                                                   25.11.2013

4 yorum:

  1. Yaklaşık aynı zamanda ve nerdeyse aynı niyetle başlamış blog serüvenimiz . Yazılarınızı okumak büyük keyif. Dilinizi çok yakın buldum kendime :) daha bir çok yazıda buluşmak dileğiyle. memnun oldum buluşmamıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu sabah keşfedip, bir çırpıda okumak istedim tüm yazılarınızı. Öyle güzel yazmışsınız ki. Ben de çok mutlu oldum sizi tanıdığıma. Geç de olsa blog dünyasında olmak şahaneymiş...

      Sil
  2. deli gibi sevgili arkadaşım
    ben de geldim ben de keşfettim : )) yine harika bir blog keşfetmişsin ama benden önce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NİHAL Hanımcığım sizlerin öyle güzel blogları, yazıları var ki ben sizden bu iltifatları duyunca pek bir mahcup ve mutlu oluyorum, çok teşekkür ederim.

      Sil