1 Ocak 2014 Çarşamba

YENİ YIL, YENİ DUALAR...

        2014 yılına iphoneumdan ve tv koltuğumda uykuma ramak kala  ilk saatlerde "merhaba" diyerek birkaç kelime karalamak istedim. 2013 yılında o kadar çok kaybımız oldu ki, nerdeyse ülke de ünlü kimse kalmayacak artık zannettim. Ben de dayımı kaybettim, çok ani ve beklenmedik acı bir kayıp oldu. Doğrusu korkuttu beni 2013 gerçekten. Bu yıl için şu ana kadar bir program yapmadım.(böyle bayram, seyran, yılbaşı, kutlamaları programı yok benim kitapçığımda, kendi kına gecemde bile ellerimi zor kınaladılar o derece yerleşik düzene aykırılığım var yani :)) ) Rabb'imden ilk dileğim, sağ-salim olalım sevdiklerimizle. Sonra daha az stressiz  bir ülkemiz olsun lütfen. Hayat zaten yeterince zor, bir de ülkemdeki gerginlik daha da yorucu oluyor. Sonra yaş aldıkça  hayır hasenat heybemi daha çok doldurmak isterim. Sonra İbadet defterim hep açık kalsa keşke... İçimdeki sevgiyi hakedecek yeni yeni insanlar olsa mesela, ve en sevdiklerim de sevgimden doyasıya nasiplenirken, beni deliler gibi sevseler, sevenlerim, şefkat edenlerim, merhamet kanatlarım hep açık ve hep benimle olup, arttıkça artsa... Sevgiye doysam ;)) Hep karşıma, kibar, görgülü, zarif insanlar çıksa, diğerlerinin varlığından bile haberim olmasa. Hayal kırıklıklarım hiç olmasa, insanlar hakkında!  Düş kırıklıklarım, gönül kırgınlıklarım hiç olmasa mesela. Sonra çok çok güzel aile ve dost sofralarını büyük bir maharetle ve keyifle hazırlayıp, şen kahkahalara vesile olsam. Sonra da kilo derdimiz hiç olmasa :))) Oğlumu onun için en hayırlı okula yerleştirsem. Sonra bir ramazan umresi yapsam bu yıl... Kur'an'da yaptığım ezberlerimi pekiştirsem, yeni sureler ezberlesem... Sonra daha dikkatli bir kul olabilsem... Bu listede dilediklerim, isteyen herkese nasip olsun... Rabbim, inşallah hepimize gönlümüzdekileri nasip etsin, sevdiklerimizi bize bağışlasın, kayıpların değil, kazançların yılı olsun. Öyleyse hoş gelsin, sefalar getirsin. İlk sayfada yarı uykulu yazdığım bu dileklerimden unuttuklarım ve tahayyül edemediğim tüm güzellikleri Rabbim bizlere nasip etsin... Haydi o zaman hepberaber amin diyerek kendimize akıp giden hayatta yeni sayfalar açalım. Bir yerlere notlar almayı unutmayın 2014 yılındaki hedefleriniz ve hayalleriniz için. Sonra arada bir bakıp yapabildiklerinize, gerçekleşen dileklerinize işaret atın. Bakalım neleri becerebiliyoruz 2015 kapıyı çalıncaya kadar. Sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. Tüm kalbimle yürekten amin diyorum, inşallah Rabbim bizler için hayırlısı ne ise onu nasip etsin... Hayırlı bir yıl, hayırlı bir ömür dilerim. Allah için yaşayayacağımız ve sadece O2nun için öeleceğimizi aklımızdan çıkarmayacağımız bir yıl olsun temennim ... E bi de hayırlısı ise bu yıl bir yavru sahibi olmak istiyorum. Bu da burdan minik bir itirafım olsun... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sübacım, Allah tez zamanda hayırlı sağlıklı güzel bir yavru nasip etsin inşallah. Ve bebeğinle musmutlu bir ömür versin canım benim. Gönlünde başka ne dileğin varsa kabul olsun güzel kardeşim

      Sil
  2. Sevgili yüzyıllıkkonak, 2014 de benim karşıma çıkıverdin, uzun yıllardır garip bir yanlızlık içindeyim, bu yanlızlık içinde yapabileceğim tek şey blog yazmaktı,aklım,gücüm ancak buna yetiyor...2014 de hayırlarla dolu arkadaşlık için bende dua etmiştim...2008 yılında bende malimüşavir oldum, çok ihtiyacım olmasına rağmen iş bulamadım, bloğumda uzun uzun yazmıştım " hiç bir şey olamayan ayşe" diye...şimdi bloğunuzda ki eski yazılarınızı okuyorum ve çok çok mutlu oluyorum, iyi ki 2014 de buldum sizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşee, Ayşem ben de yeni keşfettim seni, dün okudum, okudum doyamadım, yine fırsat buldukça okuyacağım, öyle güzel yazıyorsun ki, gözlerime inanamadım, sonra profilinde mali müşavir olduğunu gördüm, içten içe gurur duydum, meslektaşımmış dedim. Nasıl işsiz kalırsın böyle güzel bir insan, öyle naifsin ki, sanıyorum bunun payı vardır. En kısa zamanda huzurla gönlüne göre çalışacağın bir işin olsun canım. O yazını okuyacağım. Hatta istersen bana cv'ni mail at, arkadaşlara ileteyim belki ihtiyacı olan vardır, tabi mahsuru yoksa. Seni tanıdığıma çok mutluyum, buna vesile olan www.deli-anne.com a teşekkür ediyorum...

      Sil